مکان های دیدنی اسپانیا
نوشته شده توسط : آرتا

مکان های دیدنی اسپانیا

در این مطلب به معرفی مکان های دیدنی اسپانیا و تور اسپانیا می پردازیم.

سواحل شگفت انگیز، غذاهای خوشمزه، جشن های پرطرفدار، اسپانیا را یکی از بهترین گشت های اروپا می کند. از آنجا که اسپانیا شامل چندین منطقه و جزایر مستقل است،این کشور دارای یکی از فرهنگ ها و مناظر بسیار متنوع در این قاره است.شما میتوانید با خرید تور اسپانیا از این مکان ها دیدن فرمایید.

یک مرور کلی از مکان های برتر برای بازدید در اسپانیا:

Santiago de Compostela 

پایتخت منطقه گالیسیا در شمال غربی اسپانیا، سانتیاگو د کامپوستلا، به عنوان مقصد نهایی زیارت سنتی معروف Camino de Santiago مشهور است.

این زیارت برای بسیاری از مسیحیان اهمیت دارد ، زیرا اعتقاد بر این است که سانتیاگو دو کمپوستلا جایی است که سنت جیمز، رسول عیسای مسیح، به خاک سپرده شده است.

این شهر هر ساله برای هر دو سنت و تاریخ دینی خود، هزاران بازدید کننده را جذب می کند. نقطه ورود برای بسیاری از زائران، میدان اصلی، Praza do Obradoiro است. کلیسای سانتیاگو واقع در قلب شهر و آرامگاه سنت جیمز است.

Toledo

تولدو در کوهستان در مرکز اسپانیا واقع است .از آنجایی که برای قرن ها یهودیان، مسیحیان و مسلمانان در این منطقه ساکن بوده اند، گاهی اوقات شهر «سه فرهنگ» نامیده می شود. امروزه، تولدو یک منبع محبوب برای ثروت هنر و معماری تاریخی  است، که به امپراتوری روم رسیده است. بهترین کار در Toledo این است که در میان خیابان های قرون وسطایی قدم بزنید و معماری قدیمی را که شامل کلیسای خیره کننده، کنیسه و مسجد است را تحسین کنید.

San Sebastian

سن سباستین پایتخت استان گپی پازو واقع در کشور باسک در شمال اسپانیا در ساحل خلیج بیسکی است. این شهر ساحلی زیبا برای سواحل عالی و سنت های آشپزی عالی مورد توجه قرار گرفته است. این شهر قدیمی شهرت بسیاری از بابت ساختمان های تاریخی بازسازی شده در قرون نوزدهم که در طول جنگ های ناپلئونی تقریبا نابود شد، دارد. سن سباستین همچنین دارای بهترین سواحل اروپا است که محبوب ترین آنها Playa de la Concha است که فعالیت های آبیاری و آبی مانند شنا، قایقرانی و اسکی روی آب ارائه می دهد. شما میتوانید در مدت تور اسپانیا از این مکان ها دیدن فرمایید.

Valencia

والنسیا یکی از بزرگترین و مهمترین شهرهای اسپانیا است که در منطقه شرقی والنسیا قرار دارد. بعد از رودخانه توریا، برجسته ترین جاذبه این شهر، یک مجموعه عظیم فرهنگی و سرگرمی شناخته شده به نام شهر هنر و علوم است. این مجتمع شامل چندین ساختمان مانند موزه علمی، زمین شناسی و آکواریوم است که هر یک از آثار هنری خودشان هستند. هرساله در ماه مارس، والنسیا میزبان فستیوال فستیوال می باشد.

Seville

جاذبه های توریستی منحصر به فرد، جشن های پر جنب و جوش همه باعث می شود سویل یکی از بهترین مکان ها برای بازدید در اسپانیا باشد. به عنوان پایتخت آندلس، سویا نیز سرمایه مالی و فرهنگی منطقه است. این شهر به بسیاری از نشانه های تاریخی و زیبایی اشاره دارد که مهم ترین آن بزرگترین کلیسای سوییلی است، جایی که اعتقاد بر این است که کریستف کلمب به خاک سپرده شده است. یکی دیگر از ساختمان های مهم Alcazar Real، کاخ عظیم الجزایر با باغ های لوکس است.

 

Madrid

پایتخت اسپانیا و بزرگترین شهر اسپانیا مادرید است. این شهر تنوعی از گروه های قومی را تشکیل می دهد. یکی از شهرهای رنگارنگ جهان است. بیشتر جاذبه های مهم توریستی مادرید مانند کاخ سلطنتی، محل اقامت پادشاه اسپانیا واقع در مرکز شهر است. در قلب مادرید (و اسپانیا) پورتا دل سول، یک پل بزرگ است .این پل به عنوان صحنه جشنواره ها، اجتماعات مهم و اجرا کننده های خیابانی و همچنین مرکز شبکه حمل و نقل عمومی فعالیت می کند. یکی دیگر از مهمترین میدان ها، پلازا شهردار است که به خاطر بازار پر جنب و جوش سان میگل شناخته شده است.آشنایی با این مکان ها میتواند شما را برای خرید تور اسپانیا کمک کند.

Barcelona

بارسلونا واقع در شمال شرقی اسپانیا، یکی از مهمترین مقصد سفر در این کشور است زیرا همه چیز را برای گردشگران در یک شهر اروپایی از معماری تاریخی تا خرید ارائه می دهد. معماری معروف معمار معروف اسپانیا، آنتونی گودی منحصر به فرد ترین جاذبه بارسلونا است که شامل کاسا بتلو و کلیسای مشهور Sagrada Familia است. هر دو این ساختار فوق العاده ترکیبی از طرح های جذاب، اشکال و رنگ ها را نشان می دهد. فعالیت های محبوب در بارسلونا عبارتند از قدم زدن در کنار La Rambla،  و حمام آفتاب در Barceloneta، یکی از محبوب ترین سواحل شهر است.

مکان های دیدنی اسپانیا توسط آرتا البرز





:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 مرداد 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: